وبلاگ شخصی رضا کوهی شوریجه

طبقه بندی موضوعی

۱۸ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت گفت: نظام علم، عمل است که باید در عرصه‌های مختلف آن را به ظهور برسانیم؛ امروزه نیاز به علومی داریم که راه‌گشا باشد و یکی از ویژگی‌های بارز دیگر آیت الله حائری شیرازی تفکر در خصوص رفع مشکلات کشور بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۲:۴۳

آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: صاحبان تلاش کسانی هستند که در مسیر انحراف خود را حفظ می‌کنند و بهره‌مند می‌شوند از اینکه خداوند متعال ذهن‌شان را باز می‌کند تا آنچه را که افراد عادی درک نمی‌کنند، بفهمند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۰:۴۵

رئیس مجمع نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس گفت: با افزایش بهره‌وری و کیفیت در خط تولید می‌توان در جهت تحقق شعار سال گام برداشت که صنعت خودرو علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، سبب ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار هم می‌شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۱:۲۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها و امکانات لازم میزان تولید روزانه از 85 به 90 دستگاه خودرو خواهد رسید و در صورت دو شیفته شدن فعالیت‌ها میزان تولید به ۱۸۰خودرو افزایش می یابد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۹ ، ۲۲:۱۸

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با وجود همه مشکلات درصدد افزایش تولید و اشتغال در شرکت ایران خودروی فارس هستیم، چراکه توانمندی و پتانسیل‌های موجود استان فارس بیش از سایر استا‌ها است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۳

مجموعه اقامتی میان دوره‌ای زنان کارتن خوشرو با هدف بازپروری و کارآفرینی زنان کارتن‌خواب با حضور مقامات استانی در شیراز افتتاح شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۱:۰۴

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۵۶ نفر زن معتاد متجاهر و کارتن‌ خواب ساماندهی و به مراکز پیش‌ بینی شده برای نگهداری و درمان ارجاع شده‌‌اند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۰:۵۵

دادستان شیراز گفت: شان زن در اسلام بالاتر از مرد بوده زیرا زن مربی خانواده است و اگر زن معتاد باشد آسیب‌زایی بیشتر و جلوه بدتر در جامعه دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۰:۴۳

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شیراز گفت: تمرین درگ، اسلالوم و ریس در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی در پیست ورزشگاه پارس شیراز واقع در میانرود برگزار شد.

تمرین درگ، اسلالوم و ریس در پیست ورزشگاه پارس شیراز آغاز شد

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۹ ، ۲۲:۴۷

 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به توانمندی دانشمند شهید فخری‌زاده گفت: شهید فخری‌زاده توانست در مدت سه سال نقشه راه تحول در صنعت هسته‌ای ایران را ترسیم کند که این نقشه راه الگویی شد که براساس آن سازمان انرژی اتمی‌ و سایر وزارتخانه‌های کشور، در جهت دستیابی سریع‌تر به دانش و فناوری هسته‌ای با هم کار کنند.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۹ ، ۲۱:۵۷

وحید جلیلی گفت: شناخت واقعیت آمریکا و دنبال نرفتن همان جنگ نرم است، یعنی یک تصویر بهشتی از آمریکا و غرب و تصویری جهنمی و فغان از ایران به شما بدهند و بعد شما را به دنبال خود کشاندن است که باید از این گام خروج پیدا کرد.

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۹ ، ۱۰:۰۲

دانشیار تاریخ دانشگاه شیراز گفت: در دوره سازندگی، متاسفانه فضای فعالیت‌های آزاد سیاسی در دانشگاه‌ها محدود شد و به طور مشخص فعالیت‌ جدی و نقادانه در تشکل‌ها پرهزینه بود و جنبش دانشجویی به‌تدریج به محاق رفت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۲۲:۰۱

 

سعید جلیلی رسالت امروز جنبش دانشجویی را شناساندن راه از بیراه دانست و گفت: نباید تجربه‌های تلخ و بی‌فرجام دوباره تکرار شود که لازمه آن سایه به سایه تحولات را جنبش دانشجویی دنبال کند و فهم از حقیقت و داشته‌های خود داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۲۱:۵۰

 

مسئول حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی استان فارس از تشکیل اولین کلوپ خودروهای مدرن کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی کشور در استان فارس خبر داد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۶:۰۸

بارش‌های باران در شیراز که همراه با وزش باد بود، شدت گرفته است و به همین دلیل بسیاری از مناطق اطراف این کلان‌شهر دچار آب‌گرفتگی هستند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۱

 

محمدهادی صادقی دانشیار حقوق جزای دانشگاه شیراز گفت: متاسفانه مشکل ما دور شدن از قانون اساسی است، بدین معنا که بسیاری از مواد قانون اساسی به اعتقاد من مورد توجه عاملان و کارگزاران اجرایی قرار نگرفته و بعید نیست درستی این ادعا که برخی مسوولین آشنایی و یا فهم درستی از اصول قانون اساسی مرتبط با حوزه ماموریت خودشان ندارند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۷

 

داور بین‌المللی مسابقات جهانی ورزش‌های رزمی گفت: در مسابقات جهانی رینگی باکو سال 96 با پشت سر گذاشتن حریف‌ها موفق به کسب مدال طلا و کمربند قهرمانی شدم که همانجا با رونمایی از پیراهن سردار سلیمانی که اقتدار منطقه را به رخ‌جهانیان کشیده بود آن را به شهدای مدافع حرم تقدیم کردم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۰

دوربین شیرازه به میان جهادگرانی رفته که بعد از پرستاران در جبهه مقابله با ویروس کرونا هستند؛ همان‌هایی که بدون هیچ چشم داشتی برای رعایت احکام اسلامی جان خود را در کف دست گرفته‌اند تا تغسیل اموات به درستی صورت پذیرد.

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۹ ، ۰۹:۴۷