وبلاگ شخصی رضا کوهی شوریجه

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به گزارش شیرازه به نقل از سروآنلاین ،طی مراسمی با حضور حجت الاسلام خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان و مسوولین اداره فرهنگ و ارشاد و بهزیستی و خبرنگاران مطبوعات سروستان،دفتر انجمن خبرنگاران جوان در محل اداره بهزیستی این شهرستان افتتاح گردید.

در این مراسم رضا کوهی مدیر این انجمن با ارائه گزارشی از افتتاح این دفتر گفت: این انجمن حدود یکسال و شش ماه است که راه اندازی گردیده و تاکنون دوره های آموزشی متعددی برای خبرنگاران جوان شهرستان گذاشته شده و اخبار تهیه شده توسط این انجمن در مطبوعات کشوری ، استانی و محلی  چاپ و منتشر شده است.

در ادامه حجت الاسلام خرسندی امام جمعه شهرستان سروستان نیز ضمن عرض تبریک به خبرنگاران شهرستان سروستان افتتاح این دفتر را یک اتفاق خوشایندی برای شهرستان توصیف کرد و گفت وظیفه خبرنگاران همانند کار محدثین و مورخین صدر اسلام می باشد و امروزه در کار خبرنگاری، خبرنگاران باید به 3 نکته مهم: رسالت خبری، انعکاس واقعیت ها بدون غلو و ریا کاری و انعکاس مشکلات مردم توجه بیشتری داشته باشند.

وی هنر خبرنگاران را تولید خبر دانست و افزود : خبرنگار علاوه بر توزیع خبر باید تولید خبر نیز داشته باشند که این مطلوب جامعه خبری است. امام جمعه سروستان تولید خبر را باعث افزایش استقبال مردم به مطبوعات دانست و افزود: فرق تولید و توزیع خبر این است که تولید خبر حس مسئولیت پذیری مسئولین را تقویت می کند و تلاش آنها در خدمت به مردم افزایش می دهد. وی در پایان از مسئولین شهرستان خواست درهای اتاق خود را بر روی خبرنگاران باز کنند و در اشتراک مطبوعات با آنها همکاری بیشتری داشته باشند.در پایان این مراسم خبرنگاران مشکلات خود را با امام جمعه شهرستان مطرح نمودند.

 انتهای پیام/

 

http://sarv-khabarnegaran.blogfa.com/post/68

 

http://shiraze.ir/fa/news/27740

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۷